ژئوتکستایل برای ساخت کف پارکینگ

ژئوتکستایل برای ساخت کف پارکینگ

ژئوتکستایل برای ساخت کف پارکینگ : بسیاری از پارکینگ های بزرگ با ورق های ژئوتکستایل و ژئوممبرین ساخته میشوند . پارکینگ های طبقاتی و گسترده برای اینکه بادوام باشند و نیازمند تعمیر و نگهداری مداوم نباشد، پرهزینه و مخرب نباشند میتوانند از ورق های ژئوتکستایل ساخته شوند.ژئوتکستایل برای تثبیت زمین و کاهش چاله ها مناسب هستند.

نفوذ آب زیر سنگفرش و داخل زمین از طریق چاله ها و منافذ باز زمین در فصل های مختلف سال باعث یخ زدگی و انبساط و انقباض می شود و در نتیجه تخریب به همراه دارد. بهترین گزینه برای حفظ و افزایش ماندگاری بر اثر تغییرات مداوم آب و هوایی استفاده از ورق های ژئوممبرین میباشد.

پارچه ژئوتکستایل

پارچه ژئوتکستایل بهترین گزینه برای تثبیت زمین است و باعث میشود تا پارکینگ بادوام و صاف ایجاد کنید. این ورق به عنوان لایه محافظ پارکینگ و زمین عمل می کند و فرسایش و تخریب را کاهش می دهد نصب این ورق باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود و تعمیرات و تخریب را به حد اقل میرساند.

ژئوتکستایل بافته شده

این ورق نفوذپذیری اندکی دارد و برای خاک مرطوب و ناپایدار و لایه های زیرین مناسب میباشداین ورق باعث ثبات و  جداسازی طولانی مدت خاک میشود، و گزینه ای مناسب برای استفاده در زیر پارکینگ ها، خیابان مسکونی، راهروها و بزرگراه ها میباشد و معمولا در جاهایی که وزن و ارتعاش بار روی آن زیاد است و استحکام کششی بالا به همراه ازدیاد طول کم نیاز باشد از این محصول استفاده می گردد.

ژئوتکستایل های نبافته

ساختار این نوع پارچه خاصیت نفوذپذیری بالایی میدهد و برای زهکشی جاده های آسفالت نشده و پارکینگ ها مناسب میباشد و قابلیت جداسازی و فیلتراسیون خاک را ایجاد میکند و باعث یکپارچگی سنگدانه ها و زمین آن میشود .

قیمت ژئوتکستایل برای ساخت کف پارکینگ

قیمت ژئوتکستایل برای ساخت کف پارکینگ

دلیل استفاده از ورق ژئوتکستایل

این ورق بسیار قوی است و استحکام بالایی دارد.(ژئوتکستایل بافته)

مراحل نصب آسان دارد.

گزینه ای مناسب برای تثبیت زمین است.

مانع رشد علف‌های هرز میشود و بسیار بادوام‌ است و کل زمین را می‌پوشاند .

آسیب را کاهش می دهد.

هزینه ای مقرون به صرفه دارد.

ژئوتکستایل به محیط زیست آسیب نمی رساند.

از فرسایش جلوگیری می کند .

باعث یکپارچگی سازه میشود.

نصب ورق ژئوتکستایل چقدر هزینه دارد؟

برای کسب اطلاعات در زمینه ی خرید و نصب ورق ژئوتکستایل با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم .

آیا پارچه ژئوتکستایل طول عمر پارکینگ را افزایش می دهد؟

ورق ژئوتکستایل با جداسازی پایه و بستر باعث افزایش طول عمر پارکینگ میشود و فرسایش را کاهش می دهد. و نگهداری و تعمیرات را کاهش می دهد و در هزینه ها صرفه جویی میشود.

چه مدت طول می کشد تا پارچه ژئوتکستایل نصب شود؟

مراحل نصب پارچه ژئوتکستایل آسان و ساده است اما با توجه به اندازه و متراژ و نوع ورق ها و زیرسازی زمان نصب میتواند متغیر باشد.