ژئوممبرین برای پشت بام

ژئوممبرین برای پشت بام

ژئوممبرین برای پشت بام : ایزولاسیون و آب‌ بندی پشت بام با استفاده از ژئوممبرین امروزه بسیار پرکاربرد است زیرا این روش ایزولاسیون بسیار مطمئن و کاربردی است که در صنعت ساختمان‌سازی، مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد ژئوممبرین برای پشت بام جهت جلوگیری از نفوذ آب ، رطوبت و مواد شیمیایی به داخل ساختمان و سقف ساختمان میباشد تا در برابر برف و باران و هرنوع آبی خاصیت عایق داشته باشد و ضدآب و ضدرطوبت عمل کند.

در این روش، از ژئوممبرین به عنوان یک لایه حفاظتی برای پوشش دادن سطح پشت بام استفاده می‌شود. ژئوممبرین یک نوع فیلم پلاستیکی است که با ویژگی های ضدآب و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، مناسب برای استفاده در آب بندی سطوح مختلف است.

نحوه نصب ژئوممبرین برای پشت بام

جهت نصب ژئوممبرین برای پشت بام باید سطح پشت بام تمیز و خشک باشد و سپس ژئوممبرین روی یک لایه ای از ژئوتکستایل بر روی سطح پشت بام نصب میشود و  لبه های ورق ژئوممبرین به هم وصل می‌شوند و در نهایت پشت بام در برابر عوامل جوی مانند باران، یخبندان و تابستان گرم مقاوم میشود و طول عمر آن افزایش مییابد و جلوی تخریب ها گرفته میشود. نحوه اتصال میتواند به وسیله حرارت توسط یک دستگاه کامت یا سشوار صنعتی باشد. همچنین در انتها باید لبه‌ها روی جان پناه رفته و زیر فلاشینگ یا سنگ قرار گیرد.

استفاده از ورق های ژئوممبرین با جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان و ماندگاری حداقل 50 سال هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش میدهد.

نحوه نصب ژئوممبرین برای پشت بام

مزایای ژئوممبرین برای پشت بام

برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان گزینه ای مناسب است.

همچنین باعث میشود در برابر شرایط آب‌وهوایی مقاومت بالایی داشته باشد:

ژئوممبرین ها طول عمر طولانی بالایی دارند بنابراین برای مدت زمان طولانی از سقف ساختمان محافظت میکنند.

بسیار مقاوم در برابر خوردگی و سایش هستند و در زمان گرما هیچ گونه تغییری در آنها ایجاد نمیشود.

این ورق ها قابلیت نصب ساده دارند و نیازی به شعله ندارند

همچنین با هزینه کم میتوانید از سقف ساختمان خود محافظت کنید.

چگونه ژئوممبرین برای پشت بام را انتخاب کنیم

با توجه به اینکه عمر و کارایی ساختمان نقش مهمی در عایق ها و مصالح استفاده شده در ساختمان دارد میتوانید بهترین نوع ژئوممبرین را از شرکت کیا پارس لایه تهیه نمایید.ژئوممبرین‌ PVC پرکاربرد ترین نوع ژئوممبرین ها هستند همچنین مشاوران ما با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، بهترین نوع ورق را به شما عزیزان معرفی میکنند.

برای انتخاب عایق پشت بام باید ضخامت ژئوممبرین ، مقاومت در برابر UV ، قابلیت انعطاف پذیری را بررسی کنید .