کاربرد ژئوتکستایل برای ساخت خط لوله

کاربرد ژئوتکستایل برای ساخت خط لوله

کاربرد ژئوتکستایل برای ساخت خط لوله : ژئوتکستایل برای تاسیسات زیرزمینی و محافظت از خطوط لوله در برابر هرنوع خرابی های گران قیمت و فاجعه آمیز زیست محیطی کاربرد بالایی دارند. با توجه به اینکه خاک می تواند جابجا شود و مقدار آب زیرزمینی تغییر کند بنابراین استفاده از ژئوتکستایل ها گزینه ای بسیار مناسب هستند و باعث تثبیت بستر و ایجاد یک مانع ساختاری و فشار بر روی خط لوله میشود.

ایجاد ایزولاسیون و عایق با ژئوتکستایل ها باعث میشود خط لوله تا حدودی از تغییر شکل دائمی زمین، تنش های عمودی و افقی و نفوذ آب های زیرزمینی ایزوله شوند. ژئوتکستایل با استحکام بالا، پایداری بستر مورد نیاز برای ایمنی خط لوله را با قیمت ارزان فراهم می کند.

مزایای استفاده از ژئوتکستایل برای ساخت خط لوله

هزینه محفاظت از لوله ها با ژئوتکستایل ها به صرفه هستند.

قابلیت نصب و اجرای آسان و بدون دردسر دارد.

لوله ها را از سوراخ‌های مکانیکی، ساییدگی و ضربه‌های شیمیایی حفظ میکند.

آب های زیرزمینی و شن و ماسه را فیلتر میکنند و لوله ها را از مناطق آسیب پذیر دور میکنند.

مقاومت و طول عمر بالایی دارند

ژئوتکستایل‌ها از پلی پروپیلن یا پلی استر ساخته می‌شوند و عملکرد های متنوعی دارند و به سه شکل بافته شده، ژئوتکستایل نبافته و یا باند حرارتی کاربرد دارند.

مزایای استفاده از ژئوتکستایل برای ساخت خط لوله

ژئوتکستایل محافظ خط لوله :

در ساخت خطوط لوله، استفاده از شن و ماسه حفاظتی هزینه های حمل و نقل و نصب و قیمت بسیار بالایی دارد اما استفاده از ژئوتکستایل ها گزینه ای مقرون به صرفه است و نیازی نیست حجم زیادی از مواد شن و ماسه حفاظتی را به کار گرفت.

ژئوتکستایل محافظ خط لوله

ژئوتکستایل از خطوط لوله در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک و عوامل آسیب زا و تخریب کننده محافظت میکند. و از تماس لوله با خاک جلوگیری می کند و باعث کاهش خوردگی الکترولیتی میشود.

ماده اولیه PP مقاومت شیمیایی طولانی مدت در برابر بتن قلیایی دارد و می توان آن را با چسب های مناسب به بتن چسباند.

برای استفاده از تکنولوژی ژئوتکستایل ها در پروژه های خط لوله ی خود میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم که به راحتی بتوانید پروژه ی خود را موفق آمیز به پایان برسانید.

ژئوتکستایل محافظ خط لوله

ژئوممبرین