ژئوتکستایل برای ساخت راه آهن

ژئوتکستایل برای ساخت راه آهن

ژئوتکستایل برای ساخت راه آهن : در هنگام ساخت راه آهن ، مشکل ناپایداری خاک را میتوان با استفاده از ژئوتکستایل حل کرد .در واقع ژئوسنتتیک نقش جداکننده خاک‌ها با کیفیت‌های مختلف را دارد و می‌تواند مقاومت ناکافی برشی خاک را با جذب تنش‌های کششی ایجاد شده در امتداد سطوح لغزنده و انتقال آنها به قسمت پایدار خاکریز جبران کند. برای نگهداری خطوط راه آهن و صرفه جویی در ساخت و ساز و بالا بردن طول عمر خطوط راه آهن باید بتوانید تکنیک ها و مراحل کاربردی را به انجام برسانید.

ژئوسنتتیک برای زیرساخت های راه آهن و ساخت و نگهداری سازندهای ریلی بسیار مناسب است.

ژئوتکستایل راه آهن

زیر سازی خط آهن

در اثر عبور قطار به دلیل وزن بالا، ممکن است خطوط آهن تغییر شکل دهند که باید از ژئو تکستایل برای تثبیت خط آهن و حفظ بستر خط آهن برای عملکرد موثر ریل، استفاده کرد. وقتی مواد در اثر حرکت قطار و نیروی آن به درون لایه پی و زیرین فشار وارد میکند و نشست خاک را به دنبال دارد ،باعث ایجاد بستر غیر سطحی و کاهش سرعت و یا حتی خارج شدن قطار از ریل میشود که ژئو تکستایل باعث استحکام خط میشود و خاصیت زهکشی ایجاد میکند.

همچنین بارندگی باعث میشود فضایی کاسه مانند زیر ریل ایجاد شود و خاک با اشباع آب تغییر شکل دهد و در نتیجه باعث تخریب خط شود.برای جلوگیری از تعمیر مداوم بستر خاک برای تقویت و تسلیح خاک و افزایش خصوصیات های ضعیف آن، باید اقدامات اساسی انجام شود. که میتوانید از کاربرد ژئو سنتتیک ها شامل ژئوتکستایل و ژئوممبرین(ژئوکامپوزیت) برای فیلتراسیون، جداکننده، زهکش و تسلیح کننده استفاده کنید.

ژئوتکستایل بهترین گزینه برای ثبات و تحکیم خطوط آهن است.

از ژئوتکستایل چگونه استفاده می شود؟

مزایای زیر سازی خط آهن

کنترل فرسایش در خطوط آهن با استفاده از ژئوتکستایل ، ژئوتکستایل با قیمت ارزان،دارای استحکام و مقاومت بسیار بالا است و دارای کارایی زیادی است و در خطوط راه آهن تثبیت کننده عمل میکند و می تواند هزینه های پروژه را کاهش دهد.

مزایای زیر سازی خط راه آهن:

تثبیت خط آهن برای حفظ هندسه بستر راه آهن

ژئوتکستایل نقش جداسازی دارد.

افزایش ظرفیت باربری خاک

مهار سازی مواد پی و زیر پی

ژئوتکستایل برای زهکشی راه آهن

ژئوتکستایل برای کنترل فرسایش راه آهن

ژئوگرید برای تقویت بالاست و زیربالاست

ژئوتکستایل بافته شده پیشرفته برای کاربردهای تثبیت بستر ریل راه آهن

بهبود ظرفیت باربری زیرساخت‌ها

افزایش فواصل نگهداری

کاهش هزینه ها با حفظ تراز مسیر

بهبود عملکرد ساختاری

زهکشی خاک

تثبیت زمین و روسازی

سیل بند

کنترل فرسایش و رسوب

حفاظت از ریزش سنگ

طراحی، ساخت و نگهداری زیرساخت‌های راه‌آهن با استفاده از ژئوتکستایل را میتوانید به شرکت کیا پارس لایه بسپارید .

قیمت ژئوتکستایل برای استفاده در ساخت راه آهن

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ژئوتکستایل برای کاربرد های مختلف با ما در ارتباط باشید تا قیمت های روز را به شما عزیزان اعلام کنیم .