دلایل استفاده از ورق ژئوممبران HDPE

ژئوممبرین پلی اتیلن HDPE

ورق های ژئوممبرین بابت ایزولاسیون استخرها کاربرد گسترده ای دارد،بهتر است در تمامی انواع استخرها اعم از کوچک،متوسط و بزرگ از آن ها استفاده شود ولی در استخرهای بزرگ به منظور عایق کاری مناسب ترین گزینه میباشد.در حال حاضر بهترین نوع پلیمری ایزولاسیون قابل استفاده برای استخرها،ژئوممبرین پلی اتیلن است.

مزایای استفاده از ورق ژئوممبران HDPE

مزایای استفاده از ورق ژئوممبران HDPE

این محصول مقاومت فوق العاده بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد.

مقاومت بالایی در برابر آلودگی های احتمالی دارد

با توجه به مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، برای محل های دفن زباله و محل های نگهداری مواد شیمیایی میتوان از آن استفاده کرد.

این محصول مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) دارد.

حفظ و نگهداری و دوام و عمر یک استخر به عایق استخر بستگی دارد و اکثر استخرهای ذخیره آب با کاربرد های مختلف دائما در معرض آفتاب قرار می گیرند و باید در برابر اشعه UV مقاوم باشند. برخی از عایق ها مانند عایق PVC ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش نیستند اما ورق HDPE در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاومت بسیار بالایی دارد.

اگر عایق مورد استفاده شده در استخر ها در برابر اشعه UV مقاوم نباشند در نهایت باعث خرابی سریع استخر میشود . ورق HDPE مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند.

این محصول قابلیت نصب راحت دارد.

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری میتوانید به راحتی آن را نصب کنید همچنین این محصول بسیار سفت و محکم است و دارای طول عمر بسیار بالایی است.

سهولت نصب ژئوممبران HDPE

در ساخت استخرهای بزرگ، دقت نصب باید بسیار بالاتر باشد و نصاب باید دقت بالایی در خط جوش ها داشته باشد و از یک سیستم جوش با کیفیت استفاده کند که آسان نصب شود و خطر نشتی نداشته باشد؛ که ورق HDPE در هر دو مورد مناسب و قابل اطمینان میباشد.

ایمنی آبزیان و گیاهان

عایق هایی هستند که مواد شیمیایی را در آب آزاد میکنند و برای آبزیان و گیاهان خطرناک هستند عایق هایی مانند PVC و سایر پلاستیک ها بنابراین برای بالابردن کیفیت کار باید از ورق های ژئوممبران استفاده کنید.

پرورش ماهی و سایر آبزیان در استخر ژئوممبران به دلیل اینکه سمومی به آب اضافه نمی کنند برای ماهی ، آبزی پروری ، کشاورزی و مصارف مختلف ایمن هستند.

دوام بالای ژئوممبران HDPE

ژئوممبرین مقاوم در برابر سوراخ شدن است و به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت در برابر مواد سخت در برابر ترک ها مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

عملکرد دمای سرد

در مناطقی که در زمستان دما به زیر صفر می رسد ، طول عمر استخر بسیار مهم است. و مقاومت عایق های استخر در سرما یخ زدگی و انبساط آب در استخر باید بالا باشد و در برابر ترک خوردگی مقاومت داشته باشد.ورق ژئوممبران HDPE در دمای سرد مقاومت بسیار بالایی دارد.

ژئوممبران HDPE قابل بازیافت است

بسیاری ازعایق های استخر قابل بازیافت نیستند و سمی هستند اما ورق ژئوممبران HDPE قابل بازیافت است و سازگار با محیط زیست است.

مقرون به صرفه

همچنین این ورق بسیار مقرون به صرفه است و هزینه ای برای تعمیر و نگهداری نخواهید داشت زیرا که طول عمر بالایی دارد.