لحاف بتنی برای پوشش لوله

لحاف بتنی برای پوشش لوله : بیشتر از لوله ها در برابر  سرما و گرما و فشار های احتمالی که ممکن است به لوله های آب و گاز و … وارد شود از لحاف بتنی استفاده میکنند تا آنها را از عوامل بیرونی حفظ نمایند و طول عمر آنها را باال ببرند و تعمیرات هزینه بر را تجربه نکنند همچنین  بسیاری از ضربه ها و فشار ها باعث میشوند که نشتی در لوله ها ایجاد شود که باید راهی بر ای محافظت پیدا کرد تا  خسارت به حداقل برسند و آسیب های احتمالی از بین بروند.

همچنین استفاده از لحاف بتنی به منظور مقابله با نیروهای بویانسی که در معرض آب ایجاد می شود،مورد استفاده  قرار می گیرد.این نوع لحاف بتنی با توجه به محاسبه نیروهای وارده به لوله دارای ضخامت متفاوت بر اساس بتن  تزریق شده داخل آن ،طراحی می گردد.

 

مزایای استفاده از لحاف بتنی برای پوشش لوله  

مقاومت و طول عمر را بالا میبرد

نحوه به کارگیری آسانی دارد

هزینه نصب مناسب و استفاده از آن مقرون به صرفه است.

 

قیمت لحاف بتنی برای پوشش لوله 

قیمت لحاف بتنی با توجه به متراژ و مسافتی که میخواهید از آن استفاده کنید و با توجه به میزان حساسیت آن و نوع و  ضخامت لحاف بتنی متفاوت است اما میتوانید با مراجعه به شرکت کیا پاس الیه و دریافت مشاوره های تخصصی در  این زمینه از قیمت های به روز آگاهی بیابید، با ما در ارتباط بشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم.

لحاف بتنی برای محافظت از بستر های لوله کشی شده در برابر فرسایش ایجاد پوششی با عملکرد مناسب امروزه  بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

لحاف بتنی ساخته شده از الیاف نخ پلی استر یا پلی پروپیلن های تناسیتی میباشد و ضخامت و کارایی های متنوعی  دارد.

 

کاربردهای متنوع لحاف بتنی  

پوشش کانال و خطوط لوله شناور

حفاظت از شیبها

حفاظت سواحل

لحاف بتنی باعث کنترل فرسایش میشود.

 

مزیت های اجرایی کنترل فرسایش با لحاف بتنی  

– شدت جریان آب بر اساس سطح تراز جریان آب که از قبل بررسی شده، توسط طراح با استفاده از قالبها یا تیپ  بندی های متنوع محصول محاسبه می شود.

– قالب های پارچه ای با کمترین اختالف سطح تراز خاک بستر، شرایطی را برای بیشترین مقاومت و در نتیجه  جلوگیری از آب شستگی و ف رسایش پاشنه پی های زیرآب ایجاد میکند.

شرکت کیا پارس لایه در زمینه ی ارائه ی خدمات مربوط به استفاده از لحاف بتنی برای پوشش لوله ها شما عزیزان  را همراهی می نماید.